luni, 10 decembrie 2007

Lunch break la mecusor...

Asa cum ne place sa mergem in "cardasie" sa luam masa de pranz, astazi gloriosii departamentelor de publicitate si design si-au grabit pasii infometati catre unicul si precarul Mc Donald's din oras, acela care nu are Mc drive si care, spre mirarea multora, face casa comuna cu unul dintre cinematografele citadelei.

Azi, si nu e unica zi in care avem peripetii, odata ce ne-am afisat la rand, toate casele au intrat in colaps, motiv pentru harncii supervizeri sa intre in panica si sa inceapa resetarea acestora cu niste chei secrete.

La primele doua case serveau Stefan si Razvan, doi tineri cu urme clare de adolescenta pe chip: Stefan inca incercat de acneea juvenila, Razvan - cu tepi bine coafati chiar si prin sapcuta comica obligatorie.

Pauza noastra apasatoare si timpii morti de la Mec faceau ca unele glasuri sa propuna o schimbare de locatie pentru masa de pranz. Ca sa nu ne alunge, supervizerii incercau rezolvarea problemei in timp "real", interval suficient pentru cei doi nataflleti sa se apropie unul de altul si sa-si sopteasca cateva nimicuri.

Cu ochii pe ei, vad cum frumuselul de Razvan isi asaza lenjeria intima prin pantalonii stramti (asta ca sa spun in termeni joviali si nu murdari ce-am vazut de fapt ca se intampla pe partea ventrala, in zona mediana cu mana lui). Ma blochez la randul meu trasnita, crezand ca misiunea si toate aspectele igienice de la Mec sunt trustable si la noi. Ma intorc cu 40 de grade si incerc sa transmit din "groaza" mea colegilor.

Dar vai, tocmai s-au reparat casele si comenzile par sa curga garla. Andrei e primul la rand. Cu o dexteritate de invidiat, Razvan ii impacheteaza cartofii si-i compune intreg meniul. Masa a fost servita cu promptitudine si chiar a fost gustoasa dupa cum singur declara Andrei la intoarcere.

Meniul meu l-am cerut la pachet tanarului Stefan. Ajunsa la birou, ca o urma de solidaritate, pe cutia mea de Sprite, intr-una dintre alveole am gasit un fir de par de pe o mana harnica.

Pofta buna tuturor acelora care iau pranzul la Mec!

10 decembrie 2007

Un comentariu:

Simo spunea...

Mai Rocs.. macar ai fost norocoasa si ai primit sucul! La mine era invizibi: eu spuneam ca nu-i , ei ' baiatul l-a dus'.. si uite asa am pierdut timpul cu 2 convorbiri telefonice cu 'serviciu clienti mac' (nu eu personal, ci dulcea mea colega , Cris).Si asa a facut 'sarmanul' baiet doua drumuri pana la firma sa-mi aduca comanda completa. Acuma ce sa fac.. eu am incercat sa fiu clienta lor.. daca ei nu m-au vrut.. asta e ! :)