miercuri, 19 decembrie 2007

Leapsa UPC si cadoul... de Mos Craciun

Palma de... aur
Am vazut rezultatele. Cand eram mica am purtat trening scamosat. Dar n-am facut din asta emotie de capatai. Traiasca parintii si incurajarile!
--------------------------
...am primit stacheta de la valy cred prima oara...si tot ma duc...si stiu ca si de la emberke a venit...

Am mancat un meniu branduit astazi, de la mecusor desigur, si tot n-am inspiratie:)...iar daca textele pe care as vrea sa le scriu pentru a castiga laptopul ar putea fi tiparite cu seva extrasa din fosele nazale, apai astazi as fi nominalizata la premiile Pulitzer:). Dar am sa specific ca iau doua tipuri de pastile, folosesc servetele de la doua marci diferite, port haine groase si il astept pe Mos Craciun intr-un apartament cu soba de pe strada Gyorgy Dozsa.

Incheind aici paragraful medical, respectand platforma impusa de upc, pentru ca de Mos Craciun, in acest an nu mai ajung acasa, in dulcele targ al Iesilor, ci raman stransa pana la sufocare in bratele biroului, fiindca nu-i am aproape pe cei pe care-i vad de 5-6 ori in 365 de zile si nici nu voi face sarmale ori chisca (caltabos), imi doresc ca in noaptea de Ajun sa vina Mosul la mine si sa-mi aduca pe Pantera Roz (sub forma de personaj construit din materiale textile). Ar fi primul an, in care va trebui sa-i fac fata Mosului singura si oricat de tendentioso-imoral ar parea pentru unii dintre cei apropiati:), situatia e fix asa in sensul obiectiv!

Pe Pantera o vreau ca un omagiu pentru vremurile trecute in care cei mari aveau grija ca noi sa nu vedem lipsurile, conflictul social, limitarile date de ratia de ulei/zahar si care astazi sa imi zambeasca de pe vitrina mancata de cari fara sa ma faca sa adun ranchiuna cu fiecare Orban beat sau nu la volanul masinii, care face accident cu victima sau nu, care minte sau nu, care injura ziaristi sau nu, unTurcescu care este sau nu justitiar media in cautarea coroanei la CRP, o Elodia jucata si dejucata in zeci de episoade siropoase.

Vreau doar sa evit a ma prinde in mascarada mediatica pentru ca astazi mi-e rusine ca am absolvit Jurnalismul. Vreau ca peste 3 zile sa ma bucur pentru ca parintii mei au obtinut victoria de a ne creste intr-un mediu cu optiuni si sa constientizez pentru a nu stiu cata oara ca multe avem de inteles inainte de a spune. Vreau sa am un reper. Si vreau sa nu fe unul dureros.

Predau legatura Sfantului Petru, ownerului gandacului, unei figuri carismatice pentru mine in lumea online, Simonei care nu face sarmale de Craciun pentru ca le va manca la maica-sa si la soacra-sa si nu in ultimul rand...ratacitului.

Le urez somn usor competitorilor!:)

Un comentariu:

alexnicolae spunea...

http://alexnicolae.blogspot.com/2007/12/de-leapsa-scrisoare-catre-mosu.html